tisdag 10 april 2012

Tips

Vill dela med mig av lite tips till er :) Till mina alster använder jag nästan alltid blommor .Tycker att det man skapar blir så himla fint så fort man använder lite blommor och pärlor. Jag har nu hittat en hemsida där de säljer billiga och helt ljuvliga blommor till väldigt bra priser. Så kika in på  Py Hobby och fynda blommor och annat fint till ett bra pris. När jag färglägger mina stämplar använder jag mig av Promarker. Dessa är ganska dyra men jag tycker att de är väldigt bra att färglägga med. Jag har nu hittat en hemsida med billiga promarker på  Miavashop, där kostar de bara 22 kr :) 


Ha en trevlig kväll! Själv ska jag mysa och umgås med min pojkvän som äntligen kommit tillbaka till Karlstad efter en lååååång vistelse i Småland. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar