tisdag 17 april 2012

Kärlek

Har haft ett kort från i somras på mig och Linus som jag länge velat scrappa på. Kortet tycker jag är så himla fint och har så vackra färger. Så när jag hittade papper från Maja design som passade perfekt i färger visste jag direkt att jag ska skulle göra en Lo på kortet. Resultatet blev så här:


Till min Lo har jag använt papper från Maja Design-Ska vi ta en fika? pappersblommor som jag hittade i mina gömmor och ett lila organzaband. Bokstäverna är utstansade med hjälp av min cuttlebug och jag har använt Olivia-alfabet. Runt kanterna har jag rivit med en edge scraper från Making memories och sedan distressat med vintage photo. Jag har också använt mig av en bårdpunch från Fiskars.

Ha en trevlig kväll!
Kram

2 kommentarer:

  1. Men gud så duktig du är! Jättefina kort :) Hoppas allt är bra med dig! :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va gullig du är Sandra, tack så mycket :) Allt är bara bra med mig,hur är det med dig? :) Kram

      Radera