tisdag 5 juni 2012

LO-Kärlek

Idag skulle jag egentligen plugga eftersom jag har tenta på fredag. Men när jag röjde bland mina scrapbooking-papper hittade jag två stycken papper från Inkido som jag blev helt förälskad i. Så jag var helt enkelt tvungen att göra en LO :)



Till min LO har jag bland annat använt:

  • Mönstrat papper från Inkido, röd och ljusgrå cardstock.  
  • Hjärtstans och tag från Magnolia 
  • Fjärilstans från Martha Stewart 
  • Spetsband och vitt organzaband med prickar 
  • Blommor från bland annat Magnolia 
  • Vitt tårtpapper
Detaljbild på blommorna: 







Lämna gärna en kommentar!
Kram Linnéa 



6 kommentarer:

  1. Så fin LO du gjort!Kram

    SvaraRadera
  2. superfin LO! Helt i min smak!
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. WOOW HELT UNDERBAR LO. såå himla snyggt ned alla härliga dekorationer och så snygg färgkombo, I LOVE IT :)


    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera