torsdag 20 juni 2013

LO - Äntligen sambos

För snart ett halvår sedan blev jag och min pojkvän äntligen sambos, och som för de flesta killar är pojkvännen inte så förtjust i att shoppa. Men vi behövde möbler inför vår flytt och jag fick släpa med honom till IKEA! ;) 
Shoppingen tog nästan en hel dag och när vi äntligen var klara, hade Linus energi tagit slut! ;) 
Mamma tog ett kort på oss när vi var på väg till kassan och det är det kortet som jag har gjort en LO på :) 








Trevlig midsommar på er! 
Kram

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att killarna inte gillar att shoppa. Jag har samma problem :)

    Din LO blev jättefin. Fina små detaljer och väl balanserat. Fint med snöret knutet i hjärt tagen och det lilla låset.

    Jag önskar dig en Trevlig midsommar!

    Tusen tack för dina kommentarer hos mig. Det gör mig glad.

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  2. Så fina Los du gjort, det är jag urkass på!
    Ha en trevlig Midsommar!
    Kram Lene

    SvaraRadera