torsdag 9 maj 2013

Grattis Åsa och Micke..

Långhelgen ska spenderas i vår vackra huvudstad där vi ska hälsa på några vänner. Två i familjen har fyllt 50 och därför har jag gjort ett kort till dem :) Det blev ett riktigt vintage-kort och för en gångs skulle blev  jag faktiskt nöjd med resultatet! :) 


Jag har använt papper från Pion Design, en stämpel från Magnolia och poststämpeln har jag köpt på Ljuva Änglar i Karlstad. 


Stämpeln har jag färglagt med Promarker-pennor, dock blir jag aldrig nöjd med min färgläggning och skulle verkligen vilja gå en kurs så att jag lär mig! Någon som vet någon kurs med promarker-pennor u Uddevalla/Trollhättan? :) 



Hoppas ni får en trevlig långhelg med mycket pyssel! 
Kram 

3 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar hos mig :)
    Har tittat runt i din blogg och hittar en massa fint och inspirerande :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. ÅHH så vackert i vintagestil!!
    Såå snyggt med poststämpeln vid motivet och så ostduken som syns däR och superfina papper, gillar massor!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Ett superfint kort med små fina detaljer att vila ögat på.
    Kul att jag hittade in till dig, när det fanns så mkt fint att kika på.
    Tack för titten!
    Hoppas du får en fin helg.

    SvaraRadera