lördag 22 december 2012

Kort till en pensionär..

På min praktik hade vi julavslutning igår och jag gjorde även min sista praktikdag, så den 7 januari börjar jag äntligen jobba som "riktig" lärare vilket känns helt underbart efter 3.5 år på universitetet. På praktiken var det en i mitt arbetslag som gick i pension, så då gjorde jag ett kort till henne ifrån arbetslaget :)


Läraren som gick i pension var musiklärare och därför passade bilden med ängeln så himla bra :)




Hoppas ni får en riktigt bra jul, med mycket god mat och många paket!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Så underbart kort och vintagebilden så söt.

    Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
    Ha en skön julhelg!!!!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Ett underbart vackert kort!
    Önskar dig en riktigt mysig & God Jul och ett riktigt Gott Nytt År - som lärare! :)
    Många kramar Annelie

    SvaraRadera
  3. Såå fint kort och jag älskar ditt färgval och de små fina dekorationerna. Det är så fint med vintagebilder och så snyggt med rosetten som du satt dit.

    Hoppas du hade en fin jul och god fortsättning. Grattis till ditt lärar jobb. Härlig start på 2013!

    Gott Nytt År!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera