onsdag 19 september 2012

Skiss-tävling

Kristinas scrapbooking har just nu en skiss-tävling där vinsten är 50 stycken cardstock i olika färger. När jag såg skissen blev jag så himla inspirerad så jag gjorde ett kort direkt :) 

Skissen såg ut så här:


Och här är mitt kort:


Vet tyvärr inte vad det är för märke på papprena, men köpte dem på Panduro när de hade rea. Fjärilspunchen är från Martha Stewart och den fina flickan har jag klippt ut från ett klippark från Pion Design. Jag har distressat alla kanter med distress ink - vintage photo. Det fina bandet som passar perfekt till papprena har jag fått i present, tack Mabel och Niklas :) 

Kika gärna in hos kristinas scrapbooking för att se de andra fina bidragen :) 

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken fin skiss du gjort efter.
    Ditt kort blev underbart fint, älskar färgkombinationen du valt, mycket snyggt!!
    Klockan är så underbart fin och passar så bra på kort, fjärilar älskar jag =)

    Magneterna jag använder till mina olika kortvikningar är från You-Do, har tipsat om dom några gånger så därför "slarvade" jag och skrev aldrig märket denna gång =)
    Dom är supertunna och går att gömma under papprena så bra så dom används flitigt här =)

    Önskar dig en trevlig kväll!
    Själv ska jag spana in det nya bakprogrammet på 7:an kl 21 idag =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Vilket jättesnyggt kort, många fina detaljer att kika på!
    Jag gillade också skissen så jag har ett bidrag liggande här jag med :)

    SvaraRadera