fredag 3 augusti 2012

Du är min ängel..

Har haft fullt upp så har verkligen inte haft tid att pyssla. Men nu har jag äntligen en ledig dag från jobbet och passade då på att göra ett födelsedagskort till min bästa vän :) Hon är verkligen som en ängel för mig, ställer alltid upp och får mig att må bra. Så texten och bilden på kortet passade så himla bra till henne :)





Har inte hunnit kika runt på era bloggar på ett tag. Så ska bli så roligt att kika runt på era bloggar ikväll och se på allt fint som ni har gjort :) 

3 kommentarer:

  1. MEN GUU SÅÅÅ UNDERBART VACKERT KORT, så superfina papper och motivet är ju så ljuvligt fin, vad glad hon ska bli :)

    BAMSEKRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt vackert kort du gjort. Gillar din fina tanke och färgerna och detaljerna är jättefina. Supersnyggt.

    Tack för fina ord hos mig!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  3. Vilket otroligt fint kort du har gjort! :)
    Ljuvliga färger också...och alla detaljer! *tokgillar*

    Kramar Linda

    SvaraRadera